tr?id=287571818558943&ev=PageView &noscript=1
Śniadanie

Zobacz video

Śniadanie I

  • jabłko (45 g)
  • gruszka (70 g – około pół gruszki)
  • jogurt naturalny (195 g)
  • bułka żytnia pełnoziarnista (40 g)
  • masło extra (2 g)
  • ser żółty (10 g)
  • ogórek (50 g)
  • papryka czerwona (30 g)
  • migdały (10 g)

Energia: 381 kcal; Białko: 18 g; Tłuszcze: 13 g; Węglowodany: 51 g; IG = 45

Ewentualne zmiany w jadłospisie:

  1. Bułkę żytnią pełnoziarnistą można zastąpić bułką z innej mąki pełnoziarnistej
  2. Gruszkę można zastąpić innym owocem w ilości do 100 g

Link do Śniadanie 1 – jadłospis wzorcowy 400 kcal w Tabelach Wartości Odżywczych Portalu jedzdobrze.pl 👉 https://www.jedzdobrze.pl/produkt/7035/sniadanie-400-kcal-owoce-jogurt-pieczywo-migdaly/

Śniadanie 1 – jadłospis wzorcowy 400 kcal jest szczególnie bogate w:

  • witaminy: A, E, C, B1, B2, B9 (kwas foliowy) i B12
  • składniki mineralne: potas, wapń, fosfor, miedź, mangan, selen i molibden
  • żywe kultury bakterii jogurtowych

Śniadanie 1 – jadłospis wzorcowy 400 kcal ma szczególnie korzystny wpływ na: oczy, mikroflorę jelitową, wzrost i rozwój kości i zębów, skórę, rozwój komórek organizmu, potencję, ciśnienie tętnicze, gospodarkę wodno-elektrolitową, oraz układ odpornościowy, krwiotwórczy i nerwowy.