tr?id=287571818558943&ev=PageView &noscript=1

Obiad III wege

  • puree fasolowo-kalafiorowe (250 g)
  • komosa ryżowa, gotowana (140 g – 1 szklanka)
  • olej lniany tłoczony na zimno (20 ml – 2 łyżki)

Energia: 498 kcal; Białko: 20 g; Tłuszcze: 21 g; Węglowodany: 59 g; IG = 39

Ewentualne zmiany w jadłospisie:

  1. Puree fasolowo-kalafiorowe można zastąpić dowolnym puree warzywnym
  2. Olej lniany można zastąpić olejem rzepakowym lub olejem z pestek winogron (tłoczonymi na zimno) czy też oliwą z oliwek (w tej samej ilości)
  3. Komosę ryżową można zastąpić dowolnym ryżem bądź kaszą (w tej samej ilości)

Link do Obiad 3 – jadłospis wzorcowy 500 kcal w Tabelach Wartości Odżywczych Portalu jedzdobrze.pl 👉 https://www.jedzdobrze.pl/produkt/6924/obiad-500-kcal-zestaw-wege-iii/

Obiad 3 – jadłospis wzorcowy 500 kcal jest szczególnie bogaty w:

  • wielonienasycone kwasy tłuszczowe z grupy omega-3
  • błonnik
  • witaminy: E i B9 (kwas foliowy)
  • składniki mineralne: magnez, żelazo i miedź

Obiad 3 – jadłospis wzorcowy 500 kcal ma szczególnie korzystny wpływ na: mikroflorę jelitową, skórę, rozwój komórek organizmu, oraz układ krążenia i nerwowy.