tr?id=287571818558943&ev=PageView &noscript=1

Obiad I wege

Energia: 468 kcal; Białko: 15 g; Tłuszcze: 19 g; Węglowodany: 58 g; IG = 46

Ewentualne zmiany w jadłospisie:

  1. Puree fasolowo-kalafiorowe można zastąpić dowolnym puree warzywnym
  2. Kapustę kiszoną można zastąpić ogórkami kiszonymi (w ilości do 200 g)
  3. Olej lniany można zastąpić olejem rzepakowym lub olejem z pestek winogron (tłoczonymi na zimno) czy też oliwą z oliwek (w tej samej ilości)
  4. Ryż brązowy można zastąpić innym ryżem bądź kaszą

Link do Obiad 1 – jadłospis wzorcowy 500 kcal w Tabelach Wartości Odżywczych Portalu jedzdobrze.pl 👉 https://www.jedzdobrze.pl/produkt/6898/obiad-500-kcal-zestaw-wege-i/

Obiad 1 – jadłospis wzorcowy 500 kcal jest szczególnie bogaty w:

  • wielonienasycone kwasy tłuszczowe z grupy omega-3
  • błonnik
  • witaminy: E, K, C, B6 i B9 (kwas foliowy)
  • składniki mineralne: potas, chlor, mangan, sód

Obiad 1 – jadłospis wzorcowy 500 kcal ma szczególnie korzystny wpływ na: mózg, mikroflorę jelitową, skórę, układ odpornościowy i krwiotwórczy.