tr?id=287571818558943&ev=PageView &noscript=1
Kolacja

Zobacz video

Kolacja II

Do koktajlu:
– kefir, 2% tłuszczu (200 g)
– truskawki (80 g)
– ksylitol (5 g – 1 łyżeczka)*
+
– chleb żytni pełnoziarnisty (30 g – 1 kromka)
– masło orzechowe (20 g – 1 łyżka)

*ilość ksylitolu nie jest sztywna (można go dać więcej lub mniej)

Energia: 304 kcal; Białko: 14 g; Tłuszcze: 14 g; Węglowodany: 38 g; IG = 41

Ewentualne zmiany w jadłospisie:

  1. Kefir można zastąpić maślanką
  2. Truskawki można zastąpić innymi owocami jagodowymi
  3. Ksylitol można zastąpić erytrytolem lub miodem
  4. Chleb żytni pełnoziarnisty można zastąpić chlebem z innej mąki pełnoziarnistej

Link do Kolacja 2 – jadłospis wzorcowy 300 kcal w Tabelach Wartości Odżywczych Portalu jedzdobrze.pl 👉 https://www.jedzdobrze.pl/produkt/6995/kolacja-400-kcal-kefir-truskawki-chleb/

Kolacja 2 – jadłospis wzorcowy 300 kcal jest szczególnie bogata w:

  • witaminy: C, B12
  • składniki mineralne: potas, wapń, fosfor, miedź, mangan, selen, chrom i molibden
  • żywe kultury drobnoustrojów kefirowych
  • związki bioaktywne: antocyjany

Kolacja 2 – jadłospis wzorcowy 300 kcal ma szczególnie korzystny wpływ na: wzrost i rozwój kości i zębów, mikroflorę jelitową, ciśnienie tętnicze, gospodarkę wodno-elektrolitową, potencję, oraz pozytywnie oddziaływuje na układ krążenia, odpornościowy i krwiotwórczy.

❗ Zobacz podobny jadłospis: