tr?id=287571818558943&ev=PageView &noscript=1

Kolacja IV wege

  • ciecierzyca (150 g)
  • przyprawy: papryka słodka, papryka wędzona, chili (pieprz cayenne), czosnek suszony, pieprz czarny, bazylia, sól
  • oliwa z oliwek (15 ml – 1,5 łyżki)
  • parmezan, tarty (8 g – 1 łyżka)

Wszystkie składniki połączyć ze sobą. Piec w temperaturze 200 stopni Celsjusza (w piekarniku ustawionym na grzanie od dołu) przez 15-25 minut.

+

Energia: 513 kcal; Białko: 19 g; Tłuszcze: 21 g; Węglowodany: 66 g; IG = 29

Ewentualne zmiany w jadłospisie:

  1. Chleb żytni z samopszą można zastąpić dowolnym chlebem razowym w ilości 30 – 40 gramów
  2. Ciecierzycę można zastąpić grochem (w ilości 150 g)

Link do Kolacja 4 – jadłospis wzorcowy 500 kcal w Tabelach Wartości Odżywczych Portalu jedzdobrze.pl 👉 https://www.jedzdobrze.pl/produkt/6879/kolacja-500-kcal-zestaw-ii/

Kolacja 4 – jadłospis wzorcowy 500 kcal jest szczególnie bogata w:

  • jednonienasycone kwasy tłuszczowe
  • błonnik
  • witaminy: E, B7 i B9 (kwas foliowy)
  • składniki mineralne: fosfor, żelazo, cynk, miedź i mangan

Kolacja 4 – jadłospis wzorcowy 500 kcal ma szczególnie korzystny wpływ na: skórę, włosy, paznokcie, rozwój komórek organizmu, oraz układ krążenia i pokarmowy.