tr?id=287571818558943&ev=PageView &noscript=1

Kolacja I

  • 30 g chleba żytniego pełnoziarnistego (1 kromka)
  • 20 g masła orzechowego (1 łyżka)
  • rodzynki (10 g)

+

  • 90 g jabłka (0,5 średniego jabłka) + 100 g jogurtu naturalnego 2% tłuszczu (0,5 szklanki)

Energia: 319 kcal; Białko: 12 g; Tłuszcze: 13 g; Węglowodany: 44 g; IG = 47

Ewentualne zmiany w jadłospisie:

  1. Chleb żytni pełnoziarnisty można zastąpić chlebem z innej mąki pełnoziarnistej
  2. Masło orzechowe można zastąpić np. pastą sezamową tahini
  3. Jabłko można zastąpić dowolnym owocem w ilości do 100 g
  4. Jogurt naturalny można zastąpić np. maślanką

Link do Kolacja 1 – jadłospis wzorcowy 300 kcal w Tabelach Wartości Odżywczych Portalu jedzdobrze.pl 👉 https://www.jedzdobrze.pl/produkt/6990/kolacja-300-kcal-chleb-maslo-orzechowe/

Kolacja 1 – jadłospis wzorcowy 300 kcal jest szczególnie bogata w:

  • składniki mineralne: potas, wapń, fosfor, miedź, mangan i molibden
  • żywe kultury bakterii jogurtowych

Kolacja 1 – jadłospis wzorcowy 300 kcal ma szczególnie korzystny wpływ na: wzrost i rozwój kości i zębów, mikroflorę jelitową, ciśnienie tętnicze, gospodarkę wodno-elektrolitową, rozwój komórek organizmu i sprzyja poprawie pamięci.

❗ Zobacz podobny jadłospis: