Dociekliwość redaktora Karzyńskiego

Redaktor Kamil Karzyński – znany smakosz i entuzjasta zdrowego odżywiania – został ogarnięty natrętną i uporczywą myślą. Uważa, że siłą sprawiającą, iż produkty spożywcze wytwarzane przez określonego producenta są korzystne dla zdrowia konsumentów, jest stan świadomości Właściciela lub Prezesa danej firmy. Jeśli zdrowie konsumentów zajmuje poczesne miejsce w świadomości właściciela lub prezesa danej firmy spożywczej to redaktor Karzyński uważa jej produkty za godne polecenia. Jeśli jednak świadomość właściciela lub Prezesa jest ukierunkowana li tylko na zysk, to zdaniem redaktora Karzyńskiego produktów takiej firmy należy unikać.

Redaktor Karzyński zapowiada, że z pasją dziennikarza śledczego będzie konsekwentnie badał symptomy świadomości biznesowej właścicieli i Prezesów firm spożywczych. Już wie, że są firmy, których dobry wizerunek zostanie wzmocniony. Jednak ma już na myśli także takie, którym jego publikacje mogą dać się mocno we znaki.

Dodaj komentarz